Halloween

Hej hoo,hej hoo! :)

Kochane,wiem,wiem,wiem!Mam spóźniony zapłon bo dopiero teraz umieszczam zdjęcia make-upu Halloween'owego.SORRY AGAIN :)! No ale na swoją obronę mam przecież to,iż został on wykonany w dniu Halloween ale umieszczony dopiero teraz ze względów wspomnianych w poniższym poście:). Więc jak już wszyscy wiedzą co i jak to zabieram się do dalszego opisu tegoż oto uroczego - ha ha ha make-up'u :). Powstał on w około 45 min,do jego użycia potrzebowałam niebieskich cieni,korektora,bazy pod podkład,podkład,puder w kamieniu,czarną kredkę,czarny,srebrny i niebieski eyeliner i tusz do rzęs.To wszystko moje drogie! Makijaż utrzymywał się długo,uwierzcie mi,naprawdę długo! Nawet nie mogłam go domyć hehe ale po ciężkich bojach wygrałam :). Zapraszam do oglądania moje drogie.





Podoba się ? Serdecznie zapraszam do oglądania,komentowania,polecania,udostępniania jak i tworzenia własnych make-up'ów ;).
Karola.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz