Brzoskwiniowa mgiełka..

Cześć !
Dzisiaj postanowiłam podzielić się z Wami "brzoskwiniową mgiełką" na powiekach. Makijaż ten jest bardzo delikatny aczkolwiek widoczny :). Wydaje mi się,że w zupełności mógłby być to makijaż dzienny,do pracy czy nawet do szkoły. Wykonanie tego makijażu zajmuje ok.30/40 minut. Wiele do jego wykonania nie trzeba. Efekt mnie osobiście bardzo zadowolił i nawet się nie spodziewałam,że będzie mi w tym make-up'ie dobrze.Wiem,że może brzmi to trochę nieskromnie ale bardzo dobrze się czułam w tym makijażu. Do jego wykonania użyłam : 
  • baza pod podkład (użyłam zwykłego nawilżającego kremu do twarzy:))
  • L'OREAL the Powder True Match (Ivoire rose)
  • L'OREAL Glam Bronze Wild Instinct (#302 Medium)
  • Essence Super fine Eyeliner Pen (#01 deep black)
  • Maybelline New York The Colossal Volum Express Mascara
  • Eveline 3D Glam Lipgloss Effect - 100% Colour (#567)
  • Essence I Love Stage - Eyeshadow Base
  • Pretty Pink Eyeshadow Palette (orange )
  • Eyebrow Kit 

Ok.W takim bądź razie zapraszam Was moje drogie do oglądania wyżej opisanego makijażu.Mam nadzieję,że trafiłam w Wasze gusta :). Zapraszam ! 









Jeżeli coś chciałybyście się dowiedzieć więcej na temat cieni bądź jakiegokolwiek innego produktu,który został tutaj użyty a nie pełnie opisany to zapraszam.
Mam nadzieję,że makijaż się podoba :).
Serdecznie Was pozdrawiam.
Karola.

1 komentarz:

  1. Lubie ten makijaz bardzo :)! Pieknie tworzysz :-)!

    OdpowiedzUsuń