Makijaż Fantazyjny

Witajcie!
Słuchajcie kochani,po raz pierwszy wykonałam na swojej twarzy motylka! Juuuuupii!:D
Trochę chęci,czasu,kolorowych cieni,kredek,eyelinera i powstaje takie cosik!
Pomysł powstał od tak więc zabrałam się do roboty.Może nie jest on mega profesjonalny no ale przecież nie jestem jeszcze wizażystką profesjonalną.Ale spokojnie dążymy do tego:) hihi.
A więc dlaczego motyl?Chyba dlatego,że od zawsze fascynowały mnie one i ich radosne kolory.Postanowiłam,że warto spróbować stworzyć coś innego na swojej twarzy.Jestem mile zaskoczona!Poświęciłam temu make-up'owi około 35minut i warto było.Wykonanie takiego makijażu to także ogromna frajda!Polecam każdemu.
Zapraszam do komentowanie i oglądania moich zdjęć:)!
Karola

7 komentarzy:

  1. szkoda,ze nie ma opcji "lubie to" :))

    OdpowiedzUsuń
  2. "motylem jestem" :) doslownie-tak!

    OdpowiedzUsuń
  3. az sama sie postaram zrobic takiego:P
    dziekowka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gitez gitez ok

    OdpowiedzUsuń
  5. ciocia Irena27 lipca, 2012

    ciocia Irena
    ale superowy makijaż jestem z ciebie dumna trzymaj tak dalej super całuski

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje wszystkim za mile i piekne komentarze i Tobie ciociu :* :)! To jest bardzo motywujace ;)! Pozdrawiam Was ;)!

    OdpowiedzUsuń