Violet dream ...

Cześć i czołem! 
Witam Was po długiej nieobecności. Mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie tutaj nadal zaglądać:).
Niestety ale z mojego dysku skasowane zostały wszystkie zdjęcia moich makijaży - Unfortunately :(.Proszę Was nie myślcie,że to jakaś wymówka czy tzw. ściema chociaż wolałabym żeby tak właśnie było.No nic,stało się więc przede mną ogrom pracy ale dam radę,przecież to nie żaden przymus tylko hobby i pasja:).Ok,ok,już Was moje drogie nie zamęczam!

Ostatnimi czasy do mojego okna puka Słońce!Tak moje miłe,dobrze widzicie - słońce - jest to lekki szok ale powiem Wam,że dzięki niemu aż chce się tworzyć i bawić się kolorami.Postanowiłam wykombinować taki mój Fioletowy Make-up z mocną fioletową pomadką :).A co,jak się bawić to się bawić! Makijaż ten robiłam ok.30 minut no dobra góra 40 :) ale wydaje mi się,że i tak jest nieźle! Po za tym poświęcając mu mało czasu możemy go szybko wykonać przed jakimś ważniejszym wyjściem :).

A ja gadam i gadam zamiast coś tutaj zamieścić. Powiem jeszcze tylko,że bardzo dobrze się czułam w tym make-upie ;) polecam i Zapraszam do tworzenia ! ;) Tutaj oto zamieszczam zdjęcia :




I jak spodobało się ? Mam nadzieję,że tak. Zapraszam Moje Kochane do komentowania,oglądania,polecania i tworzenia własnych makijaży. Sprawmy by ten szaro-bury świat stał się chodź odrobinkę kolorowy ;)! 
Serdecznie pozdrawiam :).
Karola.

2 komentarze:

  1. Śliczne kolorki! taki lawendowy look:) obserwujemy?
    pozdrawiam
    http://officialencanto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ślicznie:).Na pewno zajrzę ! ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń