Tytuł ambasadorki Prestige-Magazyn

Hej kochani :)!!!
Pozwolę sobie powiedzieć Wam coś co mnie dzisiaj bardzo miło zaskoczyło a mianowicie :
Zostałam 1 z 3 Ambasadorek PRESTIGE-MAGAZYN :D wraz Inką i Gosią tworzymy teraz świętą trójcę :):P!!! Hehehe :) :**. Ajj jaaj jaaj ... kochany Magazynie ale zrobiłeś mi miłą niespodziewajkę na ten deszczowy dzionek ;) :**! Dziękuję za miły prezencik :**!! No cóż dziewczyny mogę Was tylko zachęcić do zaglądania na fanpage'a Prestige-Magazyn http://www.facebook.com/pages/Prestige-magazyn/325368757574632?group_id=0 a także do Stronki magazynu http://magazyn-prestige.blogspot.ie/ Zapraszam :)!!!Reklamujmy razem tak fajny internetowy magazyn :))!! A będzie Nas więcej a tym samym będzie więcej makijaży,nowości i wspaniałości :) :P!!!
Warto,gdyż znajdziecie tam wiele ciekawych makijaży,przydatnych trików a także wiele nowości :)!!! Zapraszam:*. A Prestige-Magazyn chcę tylko powiedzieć: DZIĘKUJĘ :* <3 <3!!! Jesteście THE BEST :)!!!

Pozdrawiam Cię Magazynku mój kochany :***! Dziękuję raz jeszcze ;)!! <3
Pozdrawiam Was.
Karola. 

4 komentarze:

  1. Hehe :D Matko ale Ty masz kopa dziewczyno :D hehe jak czytam Twoje posty to banan mi z ryjka nie schodzi :D:D hehe :***
    Gratulacje Wszystkim nam czem :D :** <3 W trójcy siła :D haha :**

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje:) nie wiem czemu zawsze jak na Ciebie patrzę widzę podobieństwo do Shazzy:)

    OdpowiedzUsuń