Rocky,mój mały przyjaciel...

Witam,
Kochani ten post nie będzie o makijażu ani o kosmetykach :). Zaskoczę Was. Pościk poświęce mojemu małemu psiaczkowi Jack'iemu Russell'owi,który wabi sie ROCKY :D!!! A to zbój!!! Pokazuję go ponieważ mówię Wam jest takim słodkim psem,że szok! Nie spodziewałam się,że psy mogą być aż tak oddane i takie kochane :)!!! To jest po prostu mały przytulak :D.Piszę też o nim bo ostatnio byłam na niego tak zła,że nie wiem! Ale jak to psiaczek podszedł,spojrzał na mnie tymi swoimi ślepiami tak słodko,że po prostu wymiękłam!!! Wiecie jak to jest.Chce coś rano zrobić,potrzebuję chwilkę dla siebie...wiecie make-up,fotki i te sprawy a On tego nie kapiszi. Pewnego dnia jak próbowałam zrobić specjalnie dla Was makijaż ten mały bączek tak mi przeszkadzał,że myślałam,że zaraz go dorwę i umaluję na złość ]:-) sasasasasasaaaaaa. Ale cóż opowiadam dalej... iii szczekał,drapał łapką po łóżku a ja próbowałam coś nakręcić po raz pierwszy i niestety nie udało się gdyż ten oto zaprezentowany mały zbój się wciął w kadr i pierwsza próba nagrania się nie udała :P!!! Ach to Ci łobuz :D! Podoba Wam się ten mały psotnik? Nie dajcie się nabrać na jego minkę a la ' smutne życie psa' :D hahaha :))). Trochę ten post z innej beczki ale cóż od czasu do czasu można napisać o czymś innym :))!!!A na koniec mordka mojego gałganka :D!!!


Pozdrawiam Was i od Rockiego macie to : 'rooooofff,roooooofff'' ;)!
Karola and Rocky :D!!!

8 komentarzy:

  1. Ale słodziak :*. kocham psy, to najwierniejsze zwierzęta jakie kiedykolwiek spotkałam na swojej drodze. Powodzenia w prowadzeniu bloga, obserwuje i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. No pieski to kochane stworzonka ;) takie oddane i przyjacielskie :)!!!Pozdrawiam:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooooooooo jaki słodziaczek :D <3
    A ja mam kotkę :):) Naily się zowie :D :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inuś,słodziak ale czasem zadzior mały :)!! hihi ... Kotki chyba tak nie paskudzą :P :))coo ?! Buziaczki Inuś i Gratulację :*!

      Usuń
    2. A Wiesz, że mojej coś jest właśnie chyba bo ostatnio cały czas leje po domu :( :/ W ogóle wybredna strasznie jest co do jedzenia i w ogóle... I wzajemnie :*****

      Usuń
    3. bidulka mala :( juz wiesz co jej bylo ? :****

      Usuń
  4. 45 yr old Assistant Manager Oates Fishpoole, hailing from Angus enjoys watching movies like Doppelganger and Cabaret. Took a trip to Mana Pools National Park and drives a Alfa Romeo 8C 2300 'Le Mans' Tourer. kliknij tutaj, aby przesledzic

    OdpowiedzUsuń