Podziękowanie dla Make-up My World

Kochani.
Jak już wiecie albo nie na moim blogu pojawiły się nowe "karty",zakładki z różnymi ciekawymi (mam nadzieję) zapowiedziami :). Bardzo chciałabym aby wszystkie moje nowo powstałe karty się sprawdziły i dobrze tutaj funkcjonowały :).Kurde fajnie,że są.Może dla Was to nic nadzwyczajnego ale mnie cieszą takie małe rzeczy i jestem taka happy,że nareszcie udało mi się je tutaj zamieścić.Podejść do stworzenia tego było mnóstwo jednak nic z tego nie wychodziło do dziś :). Dzięki osobie o nazwie : INKA2504 bądź też znanej jako : Make-up My World ;). Dziękuję Ci Ew. :) pomogłaś bardzo :)! Kurczaki no jak miło,że są tacy ludzie,którzy Ci pomogą tak po prostu bezinteresownie! LUBIĘ TO! 
Inka2504 ------ >>> YOU ARE THE BEST! THANKS :).
To tyle ludziska!
Ciao.

Pozdrawiam.
Karola.

2 komentarze:

  1. Oooooooooooo nieeeeeeeeeeee ;D Kochana!!! :*:* Jej ale normalnie mi się mordka teraz śmieje!! <3 Dziękuję Ci bardzo za takie miłe słowa!! :* Normalnie no.... Ale mi stopiłaś teraz serducho! :) Dziękuję za takie umilenie wieczoru Piękna!! :* I bardzo się cieszę, żę mogłam pomóc!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooooo taaaaak :D Kochana!!! :* :))) I bardzo się cieszę,jeżeli na Twojej 'mordce' pojawił się uśmiech :D! Nie dziękuj,nie masz za co ;)! Trzeba sobie pomagać a co :P hehe! Pomogłaś i to bardzooooo jak widać <3!!! Dziękuje :*! Pozdrawiam Inko :*!

      Usuń