Świąteczny Czar...

Cześć moi mili,
Święta,święta są tuż tuż więc mejkapik świąteczny włóż!!! :) Hahaha ... taki mały rym na początek ;)!
A teraz już tak serio,serio.Zbliżają się święta więc postanowiłam zrobić specjalny makijaż na tę właśnie okazję;) i proszę bardzo oto jest i on! ŚWIĄTECZNY CZAR ... kolorki,których tutaj użyłam kojarzą mi się ze świętami i uważam,że można taki makijażyk szybko w świąteczny dzień wykonać :)!
Mam nadzieję,że Wam się spodoba ;)!
Zapraszam do oglądania i komentowania;)! 
Pozdrawiam.
Karola.










4 komentarze:

  1. Ten makijaż jest cudowny!! :D Ale mam po nim dobry humorek :):) Zdjęcia są superaśne na tym zielonym tle :D :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana uwielbiam Cie i Twoje mile slowa ;)! U Ciebie rownież piekne makijażyki :) :*!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i kolorowo tu u Ciebie. Z pewnością zajrzę jeszcze nie raz:)

    A Twoje zdjęcia z tym pieknym makijażem na zielonym tle są mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ślicznie :)! I oczywiście zapraszam :)!!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń