Soczyste mniam

"Ciągle pada..." taka pogoda jest za moimi oknami od kilku dobrych dni :(.
Jest przytłaczająca i wprowadza mnie w chandrę czego nie lubię.Człowiek jest ospały nic mu się nie chce i nawet ma ochotę się trochę nad sobą porozczulać,co zdecydowanie mu nie służy. 
No a więc ja postanowiłam podzielić się z Wami moim Soczstym Miksem :). Mam nadzieję,że chodź w małym stopniu pomoże Wam się poczuć troszkę cieplej :P i mniej depresyjnie. Ale czy on aż tak może działać? Kochane nie dajmy się zwariować pogodzie,skoro pada to róbmy kolorowe makijaże tak by było mniej szarości a więcej kolorowej radości! Taki atak na deszcz. On nam kropelki,my mu kolorki ;).Pasuje? Hehe... ależ to śmiesznie napisałam:D,pewnie pomyślicie,że ta to się w jakieś pierdoły bawi no ale cóż :P... Przecież prawdę piszę :). Dobra,dobra już Wam nie nawijam takich porad bo będzie,że jestem jak ciocia dobra rada :D. No to cześć! Oglądajcie i enjoy! ;)

Pozdrawiam.
Karola. 

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziekuje Joasiu :-). Jesli sie podoba to bardzo sie ciesze ;-)!Pozdrawiam.

      Usuń