Fields of gold

Heloooł :)
Hej dzisiaj przygotowałam dla Was makijaż pod tytułem : " Fields of gold",ponieważ zmusiła mnie do tego pogoda. Jak zwykle wieje i ciągle pada co powoduje,że szarości jest dosłownie wszędzie.Nawet ludzie zakładają czarne płaszcze,ciemniejsze ubrania i nie widać w ogóle żadnego 'słońca' na ulicach :(. Dlatego też ten makijaż.Oczywiście nie mówię,że wszyscy zapominają o kolorkach bo znowu nie przesadzajmy:-)! Aż tak źle nie jest :)! W każdym bądź razie powstało w moim zaciszu małe złote dziecko ;)! Po raz pierwszy użyłam takich kolorków i nawet mi się podoba :)!!! A Wam kochani moi?
Postaram się w najbliższym czasie uzupełnić tutaj informację na temat kosmetyków,których użyłam :)! 
Pozdrawiam i miłego oglądania ;)!
Karola.







Pozdrawiam ;)!
Karola.

6 komentarzy:

  1. Prześlicznie :) jak byśmy wszystkie miały tak ślicznie, kolorowo oczka pomalowane to na pewno wiosna by wcześniej przyszła prawda ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Asiu :)! Oczywiscie,ze tak a wiec nie pozostaje Nam nic innego jak tylko malowac swoje powieki kolorowo a wtedy wiosna przyjdzie ekspresowo :)! Pozdrawiam :)!

      Usuń
  2. Witaj Karola, jak pięknie wyglądasz:)
    Uśmiechnięta buźka - naprawdę ekstra.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Kayah ;) bardzo sie ciesze,ze Ci sie podoba ;)! Usmiech musi byc w takie pochmurne dni ;)! Buziaki i pozdrowienia ;)!

      Usuń
  3. Oooooooooo i jest moja Piękna Zwaryjowano MUA! :D :* Bardzo bardzo mi się podoba!!! :) Kolorki są do poopalania się :D :) Suuuper! :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Inkaaaaaaaaaaaaaaaa! Kurczaku pieczony :D! Dziękuje po raz setny za przemiłe słówka ;)! U r amazing girl :) :P! Ciao ;)!

    OdpowiedzUsuń