Soczysty mix ...


Cześć wszystkim...
Robiąc ten makijaż miałam zamiar "stworzyć" coś innego od moich wcześniejszych make-up'ów.
Powiem Wam szczerze,że gdy go zrobiłam byłam zadowolona.Podobał mi się i napewno był inny.Myślałam,że jest ok ale jak to się mówi:"szału nie ma" hehe...A tu proszę-niespodzianka.
Dodałam to zdjęcie na profil społecznościowy i moi znajomi ocenili owy makijaż bardzo pozytywnie.Zaskoczenie.Naprawdę...to było bardzo miłe z Ich strony a ja się zupełnie nie spodziewałam takiej reakcji:-).DZIĘKS!Mi osobiście ten makijaż się podobał dopóki nie zrobiłam zdjęć:-P.Mam takie wrażenie,że na zdjęciu make-up wygląda troszkę inaczej niż w rzeczywistości.Jestem zadowolona z efektu końcowego-mimo wszystko:-)!!!
Make-up:
Górna powieka:
soczysta pomarańcz na górną powiekę(dokładniej w wewnętrznym kąciku oka),plus niebieski,plus żółty no i oczywiście plus czarny eyeliner i tusz do rzęs.
Dolna powieka lekko muśnięta czernią,bez tuszu.
Taki efekt końcowy:-).
Miłego oglądania i komentowania.
Pozdrawiam.

7 komentarzy:

  1. no to jest cała Karolajna co w glowie to na oczach :) :) :)
    zajefantastycznie poprostu dla mnie bomba !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze powiedziec,ze makijaz bardzo fajny:)i te usta dobrze podkreslone.Super.
    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Karola! Od zawsze miałaś rękę i głowę do sztuki, a makijaż to tez pewnego rodzaju sztuka;)!
    Buziaki:*:*
    Duśka.

    OdpowiedzUsuń
  4. artystycznie !! cos pieknego

    OdpowiedzUsuń
  5. sztuka;););)
    buziaki*

    OdpowiedzUsuń